2011. június 28., kedd

Hp nx5000 kishibás notebook! - Jelenlegi ára: 20 000 Ft

Eladó Hp nx5000 típusú notebook
Eladó a fent említett típusú notebookom! A gép működik, de vannak kisebb hibái!
Hibák: Optikai meghajtó néha olvas, néha nem! A touch pad nem működik, eladás célja miatt szétszedtem és megnéztem, a touchpad szalagkábele gyalázott állapotban van, de könnyen cserélhető!
A két memória foglalat közül az egyik hibás, vagy csak koszos, nem pucoltam még ki! Ha teszek bele memóriát, csíkoz a kép, lefagy a windows! A másik foglalat tökéletes! 2x256mb memóriát adok hozzá, ebből jelenleg csak az egyik használható a géphez! A gép paraméterei: Pentium M 1. 6ghz processzor, 2x256mb ddr ram, 40gb hdd, Wifi, az akkumulátor kb 10-20percet bír használattól függően! A gép külsőre normál állapotban van, korához képest szép! A készülékben jbl hangszórók vannak, így hihetetlen jó hangzása van! Amikor először hallottam magam sem hittem el, mintha egy külső hangszóró szettet csatlakoztatnánk rá! Szép mélyet ad, és elég hangos is! Firewire csatlakozó, és memóriakártya olvasó is található a gépen! Az alján eredeti windows xp professional matrica található! Személyes átvétel Biatorbágyon, és BP. XI. kerületében lehetséges



Jelenlegi ára: 20 000 Ft

Az aukció vége: 2011-07-01 14:18
. Hp nx5000 kishibás notebook! - Jelenlegi ára: 20 000 Ft