2011. augusztus 8., hétfő

2 szép rugi,pizsi 50-56 sok 1 ft-os csomag - Jelenlegi ára: 1 Ft

Szép rugi csomag. Nekünk rengeteg volt ezért szépek. Foltot nem láttam rajtuk, kivéve, ha jeleztem, és nincsenek kinyúlva sem. Pici sárgulás foltot láttam a tárolástól, de ez álltalában mosható és alig látszik. Vidd el 200ft/db áron, így is ingyen van! : -) Ne hagyd, hogy másé legyen!!!!  
Saját, bababoltban vásárolt ruhák, cipők első-kézből. Rengeteg 1 ft-os újszerű szép állapotú is!
Rengeteg baba-mama termékem van kérlek nézd meg a többit is, jól jársz velem!
Költözünk, ezért kell megválnom márkás, újszerű dolgaimtól potom áron.
Beszéljenek a képek.
Ha több termékemet megveszed postát spórolsz, és tudsz ajánlatot is tenni a termékekre.
Minden esetben jelölöm a posta költséget, remélhetőleg pontosan, de ha ajánlva szeretnéd az mindig +250ft a jelölt összegen felül.
Túl vagyok több 1000 eladáson/vételen csak olyan terméket adok el amit Én is bátran megvennék!


Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2011-08-18 16:41
. 2 szép rugi,pizsi 50-56 sok 1 ft-os csomag - Jelenlegi ára: 1 Ft